Saturday, March 14, 2009

UZMA KAKI JALAN







Muhammad Uzma ni mmg suka btul gi jalan2...dia mmg cukup pantang klu dgr nak gi jalan..x kisah la gi mana pun asalkan dapat naik kreta dan jalan2...senyum lebar sampai kat telinga...haiii anak2....papa Uzma kata.."ni x lain ikut mama dia...dah mama dia kaki jalan..x leh nak duk umah langsung..ada je tempat nak gi..."hehehee...mesti lah...syokk tu kuar jalan2...dah la iena ni kaki shopping..nak2 skang da ada anak...lg sronok...yg tambahkan sronok bershopping sbb Uzma pandai pilih apa yg dia nak...Uzma akan tunjukkan minat yg lbih atau respon pada sesuatu benda tau mainan yg dia suka...lg satu...Uzma ni senang bwk dia kuar berjalan sbb dia x banyak ragam...kita nak makan senang...nak lepak2 pun senang...nak shopping pun senang...Alhamdulillah...jom Uzma kita gi jalan2 lg...heheheeee





No comments: