Tuesday, April 28, 2009

MACAM2 PENYAKIT....

Risau btui iena ngan keadaan skang nih...ngan CUACA yg tak menentu.....mcm2 penyakit yg kita dengar.....yg terbaru tu apa nama dia...selsema babi ke apatah....

iena mmg risau..nak2 iena di pertanggungjawabkan jaga anak2 kat taska iena...klu leh nak elak la perkara2 yg x di ingini...masa iena gi taklimat KEBAJIKAN tempoh hari...ada sorang PENGUSAHA taska ni cita...kat tempat dia ada sorang ANAK ni kena penyakit MULUT..TANGAN....ishhh takutnya...

klu demam pasang surut tu mmg iena x leh nak sangkal lg la....anak iena sendiri pun mcm tu...kejap ok..kejap panas...tp klu btui2 panas demam dia baru iena bg ubat..klu x iena x bg sbb iena tau ni semua sbb PERUBAHAN CUACA....

iena cuma harap PARENTS2 yg antar anak mereka kat TASKA iena memahami SITUASI keadaan skang...jgn la salahkn TASKA 100%....bukan KEHENDAK pihak TASKA benda mcm ni blaku....lama mana sgt iena dapat minta parents tu cuti jaga anak mereka yg x sihat tu....byk PIHAK yg PERLU iena jaga...

cuma iena harap PARENTS puas hati ngan LAYANAN&JAGAAN yg kami beri pada anak2 mereka....insya'allah.....pada iena...ANAK2 di taska spt ANAK2 iena sendiri...nak2 yg iena JAGA dr umur 2bln....mereka SENTIASA DIHATI....

1 comment:

jue said...

besar gak risiko bukak taska nih...
makcik kita pun buka taska gak..
dia pun pening ngan keadaan yg x menentu skang nih...