Thursday, April 16, 2009

TENSION skittt....

 
lari skit dari cita Uzma...nak cita pasai mama dia lak....

x tau la nape 2-3 hari ni rasa mcm tension sgt ngan seseorg...x tau nak mulakan cita mcm mana..ada hamba Allah ni mcm x suka kat iena kononnya iena suka menunjuk2..."Ehh apa plak...da btui...!!"

iena mmg suka SHOPPING...nak2 da ada Uzma...lagi la menjadi2....tiap2 minggu klu kuar mesti ada nya yg dibeli...pastu hamba Allah ni mcm x suka..duk perli2...pakaikn baju anak mahai2 la...brg anak mahai2 la...sedangkan anak tu cepat membesar..rugi la..membazir la... GERAM n TENSION btui...iena minta duit dia ker...??SUSAHKAN hidup dia ker...??knp la ada yg berperangai mcm nih..tu kan hak masing2....ergghhhh................

6 comments:

kak long said...

psttt...iena sapo hamba allaah tu...hehe...
knp la org tu nak perli2 plak...da gitu cara iena..apa masalahnya..dah2 jgn tensen2 ye adikKu

MommyDania said...

buak dek jek! dia jeles anak dia pakai baju xmahal. hahahhahaha

sue said...

sokong tu iena...buat dek je...
itu kan duit korang..suka la nak wat apakan..

mama uzma said...

KLong - biarlah rahsia..keh3..x tesen da..malas nak pikir..

MDania - buat gak tuh..wat dek je..klu jeles gtau jelah..leh belikan sehelai dua..hahaha

Sue - mmg duit kita org...x main tau pakai duit mak pak ni...no..no...nooo...

Airin said...

Na, ignore aje. Tujuan utama beliau adalah nak buat you marah. Gelakkan aje. I doakan biar murah lagi rezeki you and anak. Buat tatau je dgn orang tu. U bukan ade kena ngena dgn dia. Biar dia yg sakit hati and you happy dapat p shopping & enjoy your money. Hasil titik peluh sendiri. Don't stress ya.

mama uzma said...

airin...
iena baru pasan ni...tq baca blog iena...
btui apa yg airin ckp tuh...
tq ya...

miss u...