Friday, April 24, 2009

x TENANG....

Ya Allah.....bangun je pagi2 x de benda lain yg ku pikir melainkan HAL semlm...(khursus KEBAJIKAN adakan tu...)x tenang nya hati ni selagi KATA PUTUS x di buat...aduhh sampai mcm tu skali JADInya.....

iena kena PILIH gak antar DUA tu....kena KORBAN kan salah satu...iena kena PUTUSkan TGH HARI ni pada KEBAJIKAN....huhuhuuu....

2 comments:

MommyDania said...

mak tak paham, tp apa2 pun berbincang utk kebaikan semua. ;)

mama uzma said...

kah2...iena pun x paham bila baca blik kak...
tu lah klu kata pun hati tgh x tenang....

pasal kena hadir kursus yg kebajikan masyakat(mengenai taska...)sedangkan hari tu iena kan wat jualan kat SEK adik iena...