Wednesday, May 20, 2009

LAKI orang....??!ohh NO....!!

Iena ada sorang kawan ni yang agak rapat la jugak tapi dia memang jarang berkongsi masalah ngan cerita ngan iena...lebih2 lagi hal beribadi...iena pun malas la nak tanya...
Ada la satu hari tuh dia ada gitau iena yang dia da jumpa seseorang yang leh ganti tempat bekas tunang dia...(dia nih penah putus tunang...)iena pun tumpang gembira bila tengok dia gembira..malas la nak tanya lebih2 sebab dia hanya gitau setakat tu saje...
dipendekkan cerita...semalam iena TERbaca..TER ok....(di anggap bersalah x..??)TERbaca MSG dia..."SAYA X TAHAN LAGI MCM NIH...DAN SAYA X SANGGUP DIMADUKAN...!!TOLONG LAH..SAYA SAYANGKAN AWAK..."
Ya Allah...betui ke apa yang aku baca nih...ishh mestilah betui...!!da terang2 pun paham lagi ke...!!ngan selumber iena letak fon dia..x jadi nak amik LAGU dr fon dia..(tujuan sebenar ku memegang fon dia....)
Apa yang patut iena wat...??wat tak tau jelahkan sbbnya dia  penah cita apa2 masalah dia kat iena...jadi x kan iena nak mulakan dulu...kang lain lak cita...tapi yg jadi tanda tanya..KENAPA...??KENAPA dia pilih jalan tuh sedangka dia tau kemungkinan2 yg akan dia tanggung nanti...ALASAN sayang...alaa.....klu itu alasan dia...MENDERITA lah HIDUP...iena harap sangat kawan iena tu akan pilih jalan yang betul......mudah mudahan.....

2 comments:

kirana said...

hehehe...kwn k.ana pon kawen ngn laki org...masa tu..kami mcm nk gaduh jer ngn dia..mcm2 advice bagi..tp dia pilih utk kwen jugak..hehe

flower said...

iena try la korek2 dlu.. tnye dia sapa laki tuh.. buat2 x tau tu laki org..
bila dia da bg tau try la nasihat.. hehehe..