Tuesday, May 19, 2009

nak kena UZMA nih

haii...bila anak makin membesar makin byk la kerenahnya.....yg paling x sanggup..uzma cukup payah nak tido skang... kira siang ke malam....
kalau malam  pe laa lagi..mama x sibuk sgt...ni siang mama agak sibuk...(ye ke sibuk..??ke sibuk ngan blog..ahakss...!!)tapi mmg betui...tekanan bagi mama nak tidokan uzmabukan apa..klu uzma z cukup tido dia yg akan meragam...mama da masak sangat ngan perangai hero mama nih....
contohnya macam tadi....kawan2 semua da tido...uzma x nak tido lagi sedangkan mata pun da x larat nak angkat..."ok...x nak tido jgn bunyi2 ekk...."(mama sedang belek2 blog kawan2 mama..)x lama tuh dah buat dah konsert free....mama ngan penuh kesabaran menidurkan uzma...
hahh nih nak kena nih...mama belai2 tepuk2 nak bg tido...uzma angkat badan..punggung la..mama tetap sabar tidokan hero mama sorang ni...nak kat stgh jam mama berjaya juga...huhu....
p/s:mcm mana ekk korang tidokan anak korang...

No comments: