Monday, May 4, 2009

sian ANAK tu...

Iena x tau la..PATUT atau TAK iena citakan HAL ini...tapi NIAT kat HATI nak LUAHkan dan KONGSI bersama yg sudi MEMBACA blog iena ni....

Kat TASKA iena ada la sorang anak ni...RIANG..CERDIK DAN RIUH......tapi td iena gi JENGUK anak2 taska...terkejut pada anak sorang ni..iena gelarkan dia 'D'...

Dalam nada GURAU iena bertanya..."Ehh D napa cuti 3 hari nampak susut sgt badan...monyok je..cuti D gi mana...??"anak ni diam je....iena x SEDAP HATI lalu iena tanyakan pada staff iena yg kebetulan kawan dia kenal sgt ayah D....

Nak dijadikan cita...rupanya mak&pak dia da berpisah...dan D yg sgt RAPAT&MANJA ngan ayah nya terpaksa TINGGAL ngan mama dia...KESIANnya anak KECIL ini yg X FAHAM APA2...yg MENYEDIHKAN lg bila staff iena gitau..D ni asyik MENYEBUT2 AYAH nya....(mungkin dia rindu kat ayah dia...kesimpulannya sbb tu lah tubuh D makin susut...rindu atau x terjaga oleh mama dia...sbb slama ni ayah dia yg banyak habiskan masa bersama D...)

SEDIH iena KENANGkan bila ANAK SEKECIL ni...yg x faham makna PERPISAHAN..TERPAKSA berdepan ngan KEADAAN seperti ini...sabarlah sayang...KAMI di taska masih ada untuk trus MENYAYANGI D.......

2 comments:

kirana said...

sedih2...huhuhu...cian anak kecik..

mama uzma said...

itu lah..kesian sgt...

pagi td D datang taska muka x bermaya...
rupanya mama di kata D satu mlm x tido
cari2 papa dia...kat taska tido je dia..

kesian la tenguk keadaan dia...
risau pun ada...