Wednesday, May 20, 2009

simpan tuk adiklah

laa...apa kena mengena gambar kat atas ngan tajuk tuh...hihi...saje je...org kata iklan duluuuu..ceritanya...tadi terlebih rajin selongkar la baju2 uzma...baju jalan dan baju basahan dia..(niat gak tu..skitnya baju anak aku...sabtu ni leh gi member sale sogo..keh3)pastu agak2 yg masih cantik dan elok alaa2 uzma pakai da ketat tu...simpan tuk adik uzma lah..ok ker..??

nilah di antara baju jalan uzma....tgh ketepi2 kan mana yg patut di simpan...hihi....pssttt...nape terbalik lak gambar nih...sakit kepala nenguknya...gambar di bawah baju yg telah siap mama asingkan tuk uzma pakai lagi....x de la banyak sgt kan...








3 comments:

kirana said...

adik uzma tu laki ke pmpn heheh
cam akak..kena pilih2 jugak..yg agak2 tak nampak ketara sgt lelaki utk bg aisya pakai

mama uzma said...

keh3....
konon pada org yg tgk nenen uzma
kata dapat adik lelaki lagi...
tapi tu semua kuasa allah....

pssttt...lum ada tanda2 tau...

ummi iqah said...

uzma...
samalah uzma ngan mama uzma tuh...
koleksi baju mmg banyak...
klu mama uzma tuh lagi lah sampai bagi2 kat org...