Monday, May 18, 2009

Uzma@KEDAH

Nak jadikan cita...masa kat kedah demam dan semput uzma makin kuat....sampai dia lembik lg...Mil & kakak ipar suruh bwk gi pakar kanak2 kat situ...dia kata kat sini mmg elok..makan ubat sekali trus baik...kita org pun tanpa pikir panjang pun bwk la...demi anak tersayang...

Seblum gi tu..kakak dah pesan...kena pegi pagi sbb org mmg ramai kat situ..siap amik nombor lg..wahh kita yg dengar ni pun mcm teruju je...betul ker sampai gitu skali....dan sok paginya kul 7:40 camtu kita org trus gi klinik pakar tuh...

tgk la mata anak mama nih...bangun2 tido tgk da bengkak sebelah...kena gigit semut...dalam x sihat anak mama masih mampu tersenyum...alhamdulillah...

kita orang sampai dalam kul8 ..tu pun da ada 2 keluarga yg  menunggu...tgk la jam kat bawak tuh...nak sejam kita org tunggu klinik x buka2 lg...nasib baik anak mama x meragam...
wahhh mmg betul kata kakak ipar...kalau lambat orang akan ramai menunggu...yg ramainya cina sbb mmg klinik cina pun...waktu ni da  kul9....iena msg hubby..klu pintu buka trus je masuk klu x rugi datang  awal2 klu dapat no lambat....

alhamdulillah...kita org dapat no2.....tapi mmg dia nya serves slow skit....Dr dah periksa Dr suruh amik gas sbb semput uzma kuat..sampai ada bunyi yg kurang menyenangkan...alhaiii....mcm mama kecik2 dulu gak....

mula2 masuk gas tu...anak mama control macho lagi.....gud boy uzma....bila makin lama...huwaa....uzma dah x tahan lg....mama ok je...x de la sedih2..keh3...semoga cepat sembuh syg....skang ni mama x cukup tido..uzma meragam....kerap batuk2......

2 comments:

MommyDania said...

iena, tunjuk kt nia, mesti dia tau apa itu. hahahahaha.opps..get well uzma comel!

kirana said...

alaa..cian dia..

baju uzma sama ngn aisya lah..heheh..org bg hadiah