Tuesday, May 5, 2009

x PAHAM btui....!!

  • iena mmg x paham btui ngan si polan nih....!!
  • apa masalah dia....???
  • iena da cool kan diri iena ngan dia....dia lak over2....!!
  • mmg nyampah tahap .............!!
  • iena x leh la...TENSOINnnnnnnn.................!!
  • yg nak busuk HATI sgt tuh NAPE....??!!!!
  • AArrGGggHHhhhHHHH..................................................................!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

ummi tiqah said...

oitt.....
sabar2....asal ko..ni mesti pasal si polan hari tu...apa lg yg dia jeles kat ko tu...

sabar2...
ingat uzma..keh3...

sue said...

iena...
banyakkan bersabar...
biasalah..kadang2 manusia mmg semula jadi perangai diri begitu..anggap je si polan ni cetek akal...abis cita...

x pun x yah da masuk forum tuh...iena tetap leh contact kawan2 yg iena rapat dlm tu lg..cuma iena x kan berdepan ngan masalah2 mcm ni lagi...

mama uzma said...

UM : tu lah..aku pun x paham apa lg yg dia x puas hati lg...aku masuk baca2..tup2 dia perli2 lg..geram sgt2......!!

sue : thanks ya...
tapi tu lah..geram x terkata..iena da
cuba wat mcm tu tp dorang pujuk2 suruh
masuk gak...tu yg iena pun meng OK kan
diri..tup2 mcm ni lg...huhuhuu