Tuesday, June 2, 2009

PANTANG nampak MAKANAN

Uzma baru masuk 7 bln 28hb tuh...macam2 perkembangan uzma yang iena nampak malah uzma semakin aktif dan lasak...segala tempat dia nak meneroka.....dah leh bantu mama mop lantai lg..hihi...

yang terbaru ni uzma PANTANG nampak MAKANAN...memang dia akan KEJAR....Ya Allah....gaya macam x penah makan kalau orang tengok....iena x tau la patut atau tidak iena bg uzma makan time gini...

  • kul 8:30 sarapan...slalu iena kan wat puri tanpa bubur nasi....
  • kul12:00 makan tgh hari...yg ni ngan bubur nasi skali...
  • kul 4:00 makan petang..bubur nasi gak...
  • malam sejak 2dua menjak ni kena bagi klu x dia mcm lapar semacam...

macam mana...??ok ker time tuh...dan x terlalu melampau ke klu uzma makan je...tapi dia mmg aktif la x yah cakap..tido paling lewat 11 lbih...dia nak main dulu...gurau2 senda..yang penting baca buku cerita dulu....

hmm ada sape2 nak bg pendapat...??

No comments: