Friday, August 28, 2009

cukup 10 bln

HAPPY BIRTHDAY BIG BOY UZMA....MySpace


Dah 10 bln anak papa & mama hari ni...
seronok & bersyukur tgk uzma membesar
sihat sempurna ceria depan mata kami...
itulah yg selalu papa & mama doakan untuk uzma...
memang sedih bila tgk uzma tanggung kesakitan
tu seorang diri..hanya rawatan ubat yg mampu papa & mama
beri serta dorongan untuk uzma kuat tanggung dugaan Allah..
papa & mama juga akan beri layanan sebaik2 nya untuk uzma
sekurang kuranganya kurang rasa sakit yg uzma tanggung...
kami juga tak putus2 doakan uzma moga cepat sembuh..dan kalau di izinkan
biarlah kami yg tanggung sakit tu..agar uzma kembali sihat..


MySpace
Tapi mmg mcm tu lah pusingan dia...bila uzma sakit..
sembuh jee uzma akan jadi semakin aktif & lincah...ada je perubahan
perkembangan uzma...papa & mama gembira sgt tengok uzma semakin
hari semakin pandai itu & ini...mcm mana pun uzma tetap
yang terbaik buat papa & mama..kami bangga ngan Muhammad Uzma..

5 comments:

kirana said...

demam ke apa ?tak sehat lagik ek

mama uzma said...

kak kirana :
sejak demam teruk yg 2 minggu tuh..
demam ngan semput dia pasang surut..huhu...

mummyseri said...

mama uzma..
mmg mcm tu la kalo bb ni..nk pndai pape msti dmm dulu...org2 tua ckp mcm tu tp tanya doc dorang nafikannya dorang ckp xde kena mgena..huhu xpelah yg pnting anak2 kite makinmmbesar dgn sihat n kuat :)

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Semoga Uzma cepat SIHAT & terus CERIA kan Hari Mama & Abah nyer ya!!

Intan said...

Happy 10 months old uzma sayang :) Semoga cepat sembuh dari segala penyakit...amin!