Friday, August 21, 2009

sape x kenal..."PAK NIL..."

Semua orang kenal dia...sebut je nama dia...orang kenal...
orang tahu..semua syg dia..dia mmg hebat..perwatakannya yg
riang ria bersahaja disegani ramai...PAK NIL nama timangannya...
SAPE X KENAL...semua kenal tul tak...??


termasuk laa......


HERO kami UZMA....




siaran TOM TOM BAK mmg kanak2 suka
tgk..iena pun suka bg uzma tgk yg segmen JOM BORAK..anak2 bercakap..bercoleteh
penuh konfiden..yakin bersahaja & berani...sbb tu iena suka bg uzma tgk...iena nak uzma juga mcm tu..berani & yakin...

Ok..apa maksud iena wat TITLE mcm tu..sbb nya...uzma bukan tgk TOM TOM BAK
tengok sahaja...tapi dia leh cam suara PAK NIL tu...walaupun di siaran lain..
sbb apa iena kata mcm tu..sbb nya..ada satu malam tu...uzma tgh ralit bermain
jauh dari TV...iena terbuka siaran JGN LUPA LIRIK..kebetulan PAK NIL tgh bercakap
ngan peserta..uzma dgn serta merta TOLEH & BERSUARA..BAK2..dan terus menuju ke
TV...seolah2 nak tgk PAK NIL ngan lbih dekat...tak terkata iena waktu tu...
penangan PAK NIL mmg dasyat..anak sekecil uzma yg baru 9bln dah leh cam suara &
perwatakan PAK NIL...itu lah dia...SAPE X KENAL..."PAK NIL..."

7 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

betul tu iena
sapa tak kenal pak nil kan..
jgn kata yg ada astro...yg xde astro pun leh kenal pak nil nie...

Batrice pun suka bebenar ngan rancangan tom tom bak & mcm2 aznil....suka bab joget2 tu...

btw.....salam ramadhan al mubarak buat eina sekeluarga

adianiez AIDA said...

iena... nurin juga kenal benar Aznil, semestinya dari program TTB tu. 2ndly, MMA yg akan ada musim terbaru ahad ni.

Syuhada dia kureng tumpu kan perhatian kat tv.

Nurin sebut - "tu aznil tu..."

mama uzma said...

zAnNa@mAMaBaTriCE :
hahahaa...
betui tuh..org yg x de astro pun
kenal..yg bestnya..anak2 kecil pun
suka kat pak nil kan...Ooo suka
gojet2 yee...hihi...

Ohh..tq..
slamat berpuasa...

mama uzma said...

adianiez AIDA :
hihi...
itulah x sabar nak tonton MMA yg musim baru..mesti lg gempakkan..

pandai nurin yee...

syuhada lbih minat ke lain kot..

Just Call Me Bitt said...

itu la anak2 kite pun cenggitu...lebih kenal pak nil dr rancangannya...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Pak Nil VOUGE!!

Salam Ramadhan buat Iena sekeluarga!1

Ibu Ayra said...

ayra pun sama...skrg nih dia dah buleh sebut, BAK-BAK... sambil buat gaya tom2 bak tu...