Monday, September 14, 2009

ada saje tuk uzma

Mentang2 tahun ni tahun pertama uzma
beraya...ada saje la tuk uzma yee..
sampaikan yg ni pun Nenda belikan tuk uzma...

disebabkan baju uzma dah banyak tahap melampau..dah x de tempat nak simpan dah..hihi... "Nenda...tq..uzma sygg nenda...."

dan ini lah hasilnya bila separuh baju yg baru dikemaskan..hmm..nenda mcm x muat je lagi nih...kena belikan lagi satu nih..hahahaa...

````````````````````````````````````````````````````````````````


dan lagi satu pemberian dari papa uzma..masa shopping
tuh..dah belikan kasut..tapi mmg papa nak carikan kasut adidas..
cari punya cari x berkenan di hati..
masuk parkson..jalan2 tempat kasut..jumpa kasut ni dan
try2 kat uzma nampak cantik..papa pun belikan la
tuk uzma...sukanya dia...tuk raya je dua pasang kasut ada..

inilah dia..sepasang kasut Crocs...
comel sgt2...hihi...
"cepat jalan ye syg...."

11 comments:

miela77 said...

Amboi untungnya Uzma...

sygDsyg said...

wah,, uzma raye sakan thn nih ... tu lemari tu penuh ngan bju raye ea? hehehe ... bila dah byk kasut harap2 uzma pon cepat la jln ... kasi mama xcersize skettt huhuhu [sggh letih menjaga anak yg dah dapat kaki nih]

mama uzma said...

miela77 :
alhamdulillah...
rezeki uzma..





sygDsyg:
hihi..tau x pe..
mmg sakan dia

itu la..menurut kata nenda uzma..mama dia 10bln dah jalan..
ni uzma 10bln tapi baru nak berdiri..langkah masih takut lg..

my little family said...

mama uzma, raya katner tahun ni? MA kat alor setaq, tmn rakyat jln sultanah bkn mergong tau...hehehe

mama uzma said...

MA :
iena balik Alor Setaq jumaat malam sampai raya ketiga kot..oh kat situ yee...nanti iena tanya En Abg..mesti dia tahu punya..hihi...

EIJAM'S FAMILY said...

huhuh suka si uzma tue tersenyum.. untung uzma...

mama uzma said...

EIJAM'S FAMILY :
uzma mmg pemurah ngan senyuman..
lum wat senyum gatai lg tuh..hihi..

Anonymous said...

Pembetulan....iena kat aloq setaq sampai raya ke-4....hehehe....taman rakyat kat sekolah syed omaq..mesti la tau...my schooll....hehe

Intan said...

Lawa tu kasut crocs uzma! Nampak mcm kasut btl lak...kena cpt2 jalan ni uzman :)

Confirm kena beli lg satu lemari tu iena...dah nak penuh tuuu ;)

adianiez AIDA said...

dpt almari dari nenda?
best nyer...

mama uzma said...

kak intan :
TQ...lawakan...
itulah..harap2 uzma cepat jalan..
baru lg bergayakan..hihi...


hahahaa...
alamatnya mmg kena beli lg
satu lah tuh..hihi