Friday, September 11, 2009

mama x kisah....

huhu...
apa yang x kisahnya...


inilah ragam uzma elok cukup 10bln...
nak mkn sendiri..(dah besar la konon...)
MAMA X KISAH...papa ada leh bersihkan..
hahaha......




x laratnya nak layan krenah uzma skang..
makin lasak dia..nih uzma dah pandai berdiri
dan gerak selangkah..klu dah berjalan laju..
mama rasa makin kurus la mama...hahaha...
x pe2..demi uzma tersayang..janji uzma gembira...





9 comments:

EIJAM'S FAMILY said...

akak, masa nie mmg kena banyak bersabar.. saya dah lalui yerk.. huhu tp comei jerk kan

mamanoa said...

uzma..tomeynyer...musti besar ensem ni..huhuh

adianiez AIDA said...

cuba iena imagine, aida melayan 2 kanak-kanak ribena yg nak makan sendiri tiap hari. adus! bikin kepala ibu pening.

mama uzma said...

EIJAM'S FAMILY :
masalahnya...
terlebih2 bersabar dah..hhaha...




mamanoa :
ohh..
tq2..tgk la mama dia..
hahahaa

mama uzma said...

adianiez AIDA :
hihi..jap2 iena bayangkan...
hahahaaa...huru hara umah ekk

Softtouch [Hanim] said...

cutenya uzma..time2 mcm ni dia dah start lasak dah..sabar jelah yer..nnti dia dah pndai jalan..iena plak berlari sama ngan dia..he he he

sygDsyg said...

iskkk oret lgik tu ina. sbb kita mkn dia nk mkn skali, cume nk mkn sndri la kan, cube bayangkan klu kita makan tpi dia lari keluar kdai ... huiii haru inaaa ... dok bwh meja?? adeh ... ini lah yg slalu anum hadapi ... huhuhu

mama uzma said...

Softtouch [Hanim] :
trima kasih kak..
mmg tgh bersabar je skang nih..
mcm krenah dia dah skang..huhu...

mama uzma said...

sygDsyg :
hahahaa...
payah gakkan mcm tu...
mmg kuruih la mak dia...
duk ligan anak je..