Tuesday, November 24, 2009

mama BERSYUKUR & BANGGA syg

Alhamdulillah..syukur pada Allah....
anak mama..Muhammad Uzma dah maju
brjalan...mama betul2 bersyukur dan
bangga syg ngan perkembangan anak mama
pagi semalam..(SELESA,24 NOV 09,09:00 AM)


Uzma x henti2 berjalan
jatuh bangun..jatuh bangun...
bahagia mama tgk syg..ni lah
saat2 yg mama tunggu..mama nak buktikan
anak mama pun leh jalan ngan cepat
walaupun ada ura2 kata anak mama ni
jenis lambat jalan sbb itu la ini la
macam2 pandangan dorang kat Uzma..
dan hari ni..Uzma dah buktikan syg..
walaupun org kata blum PRO LANGKAHnya tapi
x pe sayang..yg penting uzma dah leh
berjalan sendiri tanpa dipimpin...
papa dan mama betul2 gembira..
GO UZMA..GO..GO...GO..!!

papa & mama sayang Uzma sesgt...!!



Ok..kengkawan bwh ni ada video Uzma

tapi kita ada senaman leher skit ye..keh3..




video

15 comments:

naurah makwa said...

terharu kan kak bila tgk perkembangan anak kita..hope akak ngan family terus happy yer..dan bahagia selalu..

mama uzma said...

naurah makwa :

betul...!!
mmg terharu sgt2...!!

tq naurah doakan kami
sekeluarga..hargai sgt2...!!

UmiHariZahin said...

berapa umur uzma? nape ada yg ckp dia lambat jalan plak?

UmiHariZahin said...

nak tanya la, mcmne nak download video kt blog, ek?

anamarza said...

Tahniah dah laju jln ya uzma...Rifqi baru jer belajar berdiri mengimbangkan badan...uzma dah dapat kaki berlari la plak lepas ni :D

mama uzma said...

UmiHariZahin :

Hmm x semua Pc tau leh download video..mcm iena kena pakai laptop baru leh..awk gi yg kat sebelah download gambar tu


Uzma baru masuk setahun wak..
konon2 org tu kata kaki uzma kecik badan besar tu yg lambat jalan..ada lak yg kata tapak kaki halus la..mcm2 la...hmmm tu yg sedih gak tuh..

UmiHariZahin said...

oh... baru nak masuk setahun... anak sulung saya umur dia 1 tahun 2 bulan baru pandai jalan... org tau nak mengata jerk...

Ibu Ayra said...

chaiyok! chaiyok!

Manjakusayang said...

wa..tahniah Uzma... Serokkan bila anak kita semakin maju... Iena, pasni penat ler mengejar Uzma yer...

monamie said...

hurm biasa la mama uzma. hafiy pon cmtu..ramai gak yang ckp lambat jalan..sbb badan bedar, tp alhamdulillah.. 11bulan 2 minggu buleh jalan... tapi tak kisah la.. setiap budak lain2.. nnt kalau diorang komplen2 lagi.. soh depa baca babycenter.com.my! muahahaa... heee

mama uzma said...

UmiHariZahin :

itulah org wak...
kadang x pikir KATA2 dorang tu kadang2 menyakitkan hati kita..
lagi2 melibatkan org yg kita syg..huhu

mama uzma said...

anamarza :

TQ auntie...!!
x lama lg rifqi akan jadi mcm uzma la..berjalan laju..leh berlari
sama2 lak pas ni..hihi

mama uzma said...

manja :

TQ...!!
mmg sronok sgt2...hihi..
hm itulah skang pun dah terasa2 kepenatan memgejar dia..tapi x pe...sbb saat2 ni la dinantikan..

mama uzma said...

IbuAyra :

TQ auntie...!!
uzma akan trus maju pasni..

mama uzma said...

monamie :

iya betui tuh..!
pada iena Uzma sblum ni dan bijak mcm2 jadi x la ralat sgt sbb lambat jalan tapi itulah mulut org kan..mmg x leh nak tutup..