Sunday, October 24, 2010

akhirnya bertemua jodoh jua



sape yg bertemu jodoh...??
nak tau ker..??harusss la kan..lagi mau tanya..


Alhamdulillah...
akhirnya adik iena bertemu jodoh dgn pasangannya
dia akan bertunang ahad ni 31hb dan Insya'allah
majlis akan dilangsungkan pada tahun depan bulan April


Sebagai kakak..,iena tumpang gembira sbb akhirnya
Allah bukakan pintu hati adik iena untuk trima seseorang
dalam hidupnya..kakak mana x risau bila adik ni susah
benar nak menerima insan yg bergelar lelaki...iena sbg
kakak pun risau ni kan plak ayah dan mama..semestinya la
risau memikirkan adik yg umur pun dah semakin meningkat..


Teringat lagi waktu iena sebelum kawen..iena ni mmg
ramai kawan lelaki..dah mama plak yg risau..tp ayah cuma
bertegas..,yg dia tau bila umur iena 23thn mesti kawen..
hahaha...x terpikir pun iena mmg jodoh iena seawal itu..jadi
bila adik iena ni dah masuk 23thn x ada teman lg ayah dah mula
susah hati..mcm mana nak ada teman..bila lelaki cuba dekati
pasti x lama..sampai kekadang iena nyusik dia suruh gi mandi
bunga...hihi...rupanya ada insan ni dah lama meminati adik
iena dr zaman sek lg..tp dia yg x teringin utk berkawan..itulah
klu dah tertulis jodoh kita ngan org tu..sape kita utk menidakkannya..
apa pun alhamdulillah...kami semua bersyukur bila adik dah buat satu
keputusan yg buat kami semua gembira...







p/s : mok..aku doakan majlis pertunangan ko nnti berjalan ngan
lancar dan sempurna...x dpt nak tlg apa ngan keadaan aku mcm ni..
sbb nanti aku ngan zahra pun ala2 pengantin gitu...hahaha

1 comment:

zura said...

urmmm yo la, bukan time pantang je ko cenggitu..tau dah..
tapi yg penting ko xleyh over princess of the day ye..hehehee