Friday, October 1, 2010

PuteriKU Nur Zahra


Agak2 ada ke yg ternanti2 gambar adik Uzma ni..,Nur Zahra...Sori la lambat kuarkan..amik mood skit..hehehe....


Setakat ni Alhamdulillah tak ada masalah nak jaga Zahra...cuma Zahra susut skit badan dia...masa lahir 3.4kg ni masa nurse datang dan timbang berat dia turun 0.3 jadi 3.1kg je..dan mmg nampak sgt susut dia..muka pun dah x chubby sgt....Zahra minum x banyak la...kekadang tu sampai bengkak2 iena punya tut...klu kejut bangun pun Zahra minum wat syarat je pastu sambung tido balik..urmm mcm mana nak buat ekk..


Disebabkan Zahra kurang minum iena pun terpaksa mengepam la...x tahan sakit bengkak susu...huhuhuu....Alhamdulillah takat ni iena berjaya simpan susu badan 10 bekas yg berisi 2oz dan 3oz...suka sgt...mmg dari awal lg iena nak BF kan anak no2 ni betui2..
kengkawan doakan semangat iena ni ye..hehe


Ok...duk pok pek pok pek je.....saksikan PUTERI KAMI ni NUR ZAHRA....


******
*****
****
***
**
*
*
*
*






7 comments:

cikbedahlaser said...

ala... comel nye...
tahniah kak...alhamdulillah....
jaga diri bebaik...dgn anak...

selamat BF... good luck!!!!

Softtouch [Hanim] said...

alahi cntiknya..comel sgt..xpe, iena kene sellau kejutkan dia..paling lewat sejam sekali..selalu usik mulut dia masa iena tgh susukan dia..pastu geli2kan kat tapak kaki dia tu...

Ummi Eisya said...

eii comel tul zahra ni..tak sabar nak ada baby ni..hiihii..tahniah ye..

Hannah Johary said...

Ya Allah, Iena. Comelnya!

Comelnya. Comelnya. Comelnya.

Tak jemu mata memandang. :D

Puan Iza said...

Tahniah iena dapat baby girl....comel...nama pun sedap...

monamie said...

comeinya! tahniah! ;)

genny da bomb said...

comelnye babyyyyy!!!