Wednesday, January 19, 2011

jangan putus asa

Masa berpantangkan zahra berat badan iena turun banyak...mmg suka x hengat la kan...entah mcm mana iena pun x sedar abis je berpantang iena rasa badan iena agak berisi n bhgn perut buncint balik...oh no...!!x suka...!x suka....!!rasa x bersemangat....nak kuar umah pun malas...apatah lg ajak en abg kuar jejalan..mmg x de mood langsung..rasa pakai apa semua x cantik...nampak buruk...!!

Bila dah macam tul...org keliling la yg byk bagi dorongan...en abg..adik2...semua kata iena bleh..jd iena tanamkan azam n x putus rasa...mcm2 cara iena wat(tp mmg x amik ubat diet dan sewaktu dgnnya yer...)iena kontrol makan..iena x minum ais...mcm2 lah...dan alhamdulillah...semakin nampak hasilnya...dan iena akan truskan lg sampai iena rasa cantik & kurus pada iena...hihihi

3 comments:

FAM said...

comey baju tu. mana bili? hehehehe

mama uzma said...

mommy nia :

hihihi...........
adik jual..dia wat jualan 0n9..

nasazfrog... said...

mula tu mmg azab nak diet,,tp tgk hasilnye not bad kan,, semoga berjaya mama... teruskan berdiet okeh..