Wednesday, June 8, 2011

aku terCEDERA......!!!




Huwaaa............
jarikuuuu............jarikuuuu..........









huhuhuhu
pada korang TERUK x..??
pada iena teruk..teruk sgt2 bila dah boleh
nampak isi2 tu terkeluar...sakitttt wooo
terus menangis2 call En Abg ku..



Adik iena kata
"ko ni dah amik kursusu Pertolongan Cemas,cemas lg ke..??"
hoho..pastinya glabah ok bila darah byk gila mengalir
tak henti2....mau pengsang okey...!!
lantak la org nak kata iena ni ngada2 ke...poyo ke...
mcm x penah wat keje dapur ke..
"org yg hari2 wat keje dapur pun,klu nak kena...,kena gakkan..!"
adik iena pun tolong la berhentikan darah tu dulu dan cuci
luka2 tu...kemudian dia letak ubat n balut jari iena..
tapi still sakit n berdenyut2...


En Abg pun balik je keje trus jumpa iena kat Taska
boleh nak wat lawak..dia kata tadi ada call ambulans..
x datang amik ke..??sesat kot dorang...siottt je...
dah setel keje En Abg bwk gi klinik..dia takut nanti makin truk
tau bernanah klu pandai2 rawat sendiri...


Kat klinik...mmg pucat lesi muka takut..hahaha over beb..!
En Abg kata..rilex la...kat perut tu kena belah lg besar..ok je..
aduhhh syggg...bleh dia duk kenakan anje lg...geram2...!!
dah tentu2 yg tu x sedar syggg oiii........
Masuk bilik Doc...Doc check dan ikat jari iena supaya darah tak
jalan...cuci balik luka iena ngan air ubat apatah...
huwaaa......mmg sakit..terjerit n menitis gak air mata la..
pedih n berdenyut2 x hingat...bila dah bersih..mmg nampak jelas
luka tu koyak besar dan nampak isi2 jari tu terkeluar...Doc suruh
jahit..........lagi dua hari kena dtg balik tuk tgk luka tu...cantikkan jari
iena skang...kena bungkus baikkk punyaaa.....



No comments: