Monday, September 26, 2011

Setahun Sudah Usia Nya....



Pejam celik...pejam celik....
Puteri kesayangan kami dah berusia Setahun pada
22Sept ari tu....Alhamdulillah...syukur sgt2 dengan
izinNya kami masih boleh melihat puteri kesayangan kami
membesar dgn sihat dan sempurna....


Dua minggu sebelum Zahra setahun...Zahra ligat nak blajar
bangun dan bertatih...sronoknya kamin x terkata...iena berbisik
dalam hati..agaknya Zahra nak jd mcm Abg Uzma kot..cukup setahun
jalan...hihi....


Sehari sblum masuk setahun..dari pagi sampai ke malam Zahra
bersemangat blajar berjalan...jatuh je bangun...asal jatuh je
Zahra bangun...bagus la anak mama ni..mmg kuat semangat...gigih
berusaha...taniah syg....!!


22Sept mcm biasa iena akan kejut Zahra tuk bersiap ke taska...Zahra anak yg paling mudah dikejut..celik mata je Zahra akan tersenyum manis...sejuk hati iena
melihatnya...Iena pun trus bersuara riang beri tahu Zahra yg dia dah pun berusia
setahun dan sbg seorg Ibu pastinya kita akan doakan yg terbaik tuk dia..
mcm tu gak la iena..peluk sekuatnya dan bisik ditelinganya...bahagia rasa...
Ditaska Zahra tunjuk aksinya....berjalan merata...dah lulus lesen L...skang
tunggu kelulusan lesen P plak...hihi....




No comments: