Thursday, March 12, 2009

KESIAN ANAK MAMA



Nak cita skit...iena ni mmg dr kecil ada semput....mmg risau klu2 kena pada Uzma....nak jadikan cita dah lama iena x kena semput..sblum blik kampung iena demam kuat pastu kena semput...

pendikkan cita...blik je dari kmpung...Uzma tiba2 demam kuat tgh mlm..tido pun x lena..terdengar dia batuk2 kecil...hati ni mula risau tapi berdoa byk2 minta di jauhkan...pagi tu makin kuat batuk dia...iena trus ajak suami bwk Uzma jumpa Dr...

masa jumpa Dr,Uzma tido...jadi Dr kata Uzma demam biasa...iena x puas hati iena saje kejut Uzma nak bg Uzma nangis...skali Uzma nangis past batuk2..terkejut Dr dgr...trus dia terduduk..
Dr kata.."Azlina..anak awak ni ada semput ni...nak kena tahan ni..."hahh nak tahan...iena merayu kat Dr minta tgk 2-3 hari dulu..biar iena jaga.."Dr bg ubat yg sesuai ngan anak saya...saya x sanggup tgk anak saya kena cucuk sana sini..amik darah la..masuk gas la...dia terlalu kecil..."

hari pertama dan kedua Uzma mmg ketara nampak x larat..x bermaya...x aktif dan bising mcm selalu....tido je...minum susu pun x lalu...sehari dlm sebotol dua je minum...sian anak mama ni...tapi iena x henti2 berdoa agar anak iena cepat sembuh.....slama 2 hari ni iena rindu ngan senyuman dan kletah Uzma...huhuhuu....

sampai la ke hari Uzma x bape nak sihat lg...cuma nmpak la perubahan dia...da nak minum...senyum...main walaupun x bape aktif mcm slalu...."mama bersyukur sgt ngan perubahan kesihatan Uzma...."

No comments: