Tuesday, April 14, 2009

PERKEMBANGAN TERBARU UZMA

Alhamdulillah....panjang umur uzma...da 5bln Uzma skang(28/4..6bln...)...macam2 perkembangan dia iena dapat lihat depan mata iena...

salah satunya mesti lah dia kenal sapa mama&papa dia...pastu nenda..tok ayah..mummy..ummi..abi&cu....dengar suara je panggil nama 'UZMA.....'dia da menggelupur nak pergi kat org yg panggil tu...

sebelum ni Uzma da kenal anggota kat bhgn muka...meniarap sendiri..telentang sendiri..pegang botol sendiri...dan bersalam...

skang Uzma da mula nak menjulur ke depan tapi lbih byk ke belakang..keh3...pastu nak mengacu (masukkan puting dalam mulut dia...)klu baca buku...nak pegang sendiri..klu x mulut dia..pot pet pot pet bahasa dia la...so cute....yg paling pandai menegur aweks2 cun...ishh2...dasyat btui anak mama ni....klu kuar mana2...kita tgh dukung dua...kebetulan aweks ada berdiri blakang iena...mulut dia...uhh2 negur...klu x tangan dia nak mencapai2...sabar jelah....

bila mcm ni..trasa sgt yg anak tu cepat btul membesar....x puas rasanya nak bermanja dan bermain ngan dia....bahagia sangat2....

3 comments:

Anonymous said...

wahh muse anak ko da makin besar.....
bijak lak tuh...ikut ko ke iena..hehe...pandai iena jaga anak...

as said...

comel bangat anak ko muse...
bijak dia..mcm2 da dia pandai buat...anak sedara aku pun x macam anak ko...suka aku tgk gambar2 dia..

mama uzma said...

alhamdulillah...
tq..ni semua tunjuk ajar dr ayah iena tentang
perkembangan otak bayi..dr situ iena pratikkan
pada uzma...ini lah hasilnya...