Monday, April 27, 2009

SEMAKIN MEMBESAR...

Walaupun berpengalaman menjadi anak org tu byk tapi cukup berbeza menjaga anak sendiri....mmg berbeza btui...mungkin sbb anak kita ni tau kita mmg slalu di samping dia atau pun mmg mcm tu ragamnya skang...almaklum esok cukup Muhammad Uzma 6bln....

Bukan la iena nak kata Uzma wat prangai...tp pada pendapat iena uzma cuma tarik perhatian ngan cara merengek supaya kita berikan lbih masa tuk dia....itu yg blaku dlm seminggu ni...mcm tgh hari uzma tido kejap je pastu dia bangun minta iena main2 ngan dia...ada masanya uzma lbih suka klu iena bacakan crita kisah2 nabi pada dia...mmg dia akan bersuara....

semakin lasak pun ia gak...nak2 menjulur laju ko main...habis di sakatnya kawan2...tarik rambut la..amik botol kawan pastu diketuk2 botol tu kat lantai..dah ada aksi angkat2 punggung dah...nak merakak la konon...cepat btui anak mama ni....hahh tunggu apa lg..pas ni jalan plak...lg sronok uzma nak meneroka tau....blajar segala benda ye syg....biar jadi anak yg bijak...insya'allah....

p/s: pas ni apa lg gelagat anak mama nih....

No comments: