Monday, April 27, 2009

minta ganti rugi tak...??

Petang semalam...da lewat gak dlm kul6 gi klcc....saje ajak hubby makan kat klcc....yg utamanya pun nak bwk Uzma berjalan...almaklum semlm kan pagi2 da gi kursus.....

ok....sampai2..............trus gi chili's.............mkn.....

pendekkan cita je ek...

da selesai mkn...kita org jalan2...tgh syok borak2....skali dgr bunyi yg sgt kuat....

BERDENTUMMMMM.................

mmg terkejut kita org....skali rupanya ada satu kedai brg2 perhiasan umah...apatah nama dia...satu rak kaca dia jatuh menghala ke luar kedai....berderai ngan brg2 tuh skali persepai...nasib baik sbb x de yg lalu depan kedai tu...klu x apa jadi pada org yg kena tu...

rupanya anak pada custemer tu main2 keta tolak adik dia skali terlanggar rak tu...yg menjadi tanda tanya...pihak kedai akan minta ganti rugi atau tak...iena rasa minta...tapi agak2 separuh harga atau semua...klu semua.....ya ampunnnn....mana mau cekau duit nak ganti....uisshhh tu yg takut nak masuk kedai2 mcm tu tuh...lg2 da ada anak....

mak budak tu sampai terduduk...terkejut atau risau bape nak kena bayar agaknya....

1 comment:

MommyDania said...

ish...sure mak dia pengsan nak bayo!