Friday, June 12, 2009

CANTIK KE..??ehh MESTILAH....!!

Hahahaha....klu bukan diri sendiri yang nak PUJI.....sape lagikan...??lagi pun kita kena bangga dan bersyukur ngan apa yg kita MILIKI......cukup semua sifat...Alhamdulillah......

Ehh apa la yg ngarut pagi2 nih...sebenarnya iena nak tunjuk BAJU JUBAH iena ni...pemberian dari MAK MERTUAku....hihihi...jauh MARI nih.....dr MEKKAH....MIL iena baru je balik bape ari yg lalu...jadi ni hadiah dr sana...sebenarnya ada kasut skali....tapi besar skit...Oppsss....yg di kaki bawah tu tlg abaikan ye...pagi td mainh sapu je staff punya..keh3....


wahh.....alaa2 AYU gitu....kah3....terlebih sudah....konon2 ada x org pasan yg diriku sebenarnya dah mempunyai seorang anak...hahahaa....


terima kasih mama......cantik sgt baju ni walaupun sebenarnya diriku x biasa pakai begini...tapi suka la..cantik plak rasanya bila pakai...hihi.......

7 comments:

:: m.u.n.i.r.a :: said...

wah2 berbaju baru dia ye :0 sgat shantek..takde lebih ke?heheheheh...ohhh ku cuba snap gambo zahraa tido tp tkde yg menjadi!harus lebih gigih lg nih ;)

MommyDania said...

cantik. blh buat raya. :)

SyahNur said...

wah.. wah.. mmg cantik.. sekali toleh mcm minah arab da, tp bile 2 kali toleh tentulah mcm gadis melayu.. hehe..

mama tinie said...

cantik cantik kita pon suka... warna yang mama pilih cute hehehe

sitisifir10 said...

Bajuitu cantik...tapi seliparnya?? hihi...

Putra Mama said...

nmpk sopan n alim gitewww... ;)

mama uzma said...

keh3....
tq semua....
alhamdulillah...