Wednesday, June 10, 2009

En Abg BERSUARA

Huhu....En Abg da bersuara la...bukan selama ni x de suara tau..maksudnya mcm dah tegur la...apa yg di tegur....???

hahh...seblum ni pun En Abg da bersuara mengenai AMIK TEST KERETA...huhu...En Abg suruh amik lesen kreta...dah lama dia x buka cita nih...dan semalam dia bersuara blik...

x delah dia pot pet pot pet tapi....En Abg cuma bg nasihat la...dia kata kan senang klu ada lesen...nak gi mana2 senang...klu ada2 apa2 blaku...bee x de anje leh bwk sendiri...x la nnti kelam kabut....

huhuhuu....iena sebenarnya bukan apa...iena x suka la wat benda remeh2 nih...pas satu satu nak kena wat..nak2 skang da ada uzma...(wahh alasan selamat la konon...)hmm........cam mana ekk...

pikir2 macam best....pikir2 mmg leceh....huhuhuu........

klu la En Abg ku MASYUKKKKK.......ada driver kan senang...keh3....

6 comments:

miela77 said...

salam....amik, nanti senang kita gak..tak yah tgu cik abg klu nak g mana2...

mama uzma said...

miela77
huhu...susah la nak wat itu ini..

flower said...

besh iena da pandai bawak kete.. senang nak g mana2.. hehehee

mama tinie said...

ambik jer, senang nak kemana2 kalu nanti adik zura ader dating ker dah kawin ker sapa lagi yang nak bawak ina ke dobi kak tinie hahhah

mama uzma said...

amboi tinot...
ckp x berlapik2 ye...hihi...alaa skali skala jd bos nak gi mana2 org bwkkan..kan senang....hihi...

pstt...sempat promot dobi dia ekk..

mama tinie said...

hahah tau tak per.. promotian kena sentiasa ader... betoi per senanglah kalu ader lesen, leh bawak uzma jejalan kalu ayahnyer x der pon... AMBIKLAHHHH..... eh cam anak aku lak, bukan aper suka tengok sanak sedara senang.