Friday, July 10, 2009

CANTIK tak....??


Korang2....cantik x....??
bleh plak malam tadi gatai2 try...
pastu..."ok..!!saya nak...!!!
"



kat umah tayang kat En Abg dia wat2 marah...
"bape banyak kasut nak beli...yg ada x terpakai2...
bersepah2 dlm keta la..kat rak kasut la..dlm umah la.."
(alaa sebenarnya dia geram la tuh sbb beli x ajak dia..hihi)

13 comments:

chukie said...

cantikla jgk..tp lg cantik kalau bg kat i! hehehehe

Nana said...

wah siap bling2 lagi

Liana said...

Cantik tau! Dia marah2 sayang jer tu! hehehe

mama uzma said...

chukie :
daku hanya mampu tersenyum..

Nana :
Alala mak DATIN gituu...hahaa

Liana :
cantik ekk..ni nak melaram ptg nih..hihi....

mmg syg...dia mmg susah marah..klu marah mcm klakar je..keh3

Siti @ nurie said...

wah,..mcm siti lak...kasut siti kat semua tmpt ada...sampai siap sembunyikan dr hubby lg..takut dia marah...he he he

rieda96 said...

bagitau hubby, ala standard la tu.. ini kasut sempena bulan rejab, nanti nak masuk bulan syawal nanti lain pulak.. hehehee

azzamoro said...

i dah lame tak beli kasut. sebab asyik terfikir kasut yg ade pun tak terpakai lagi.

asal pakai kasut yg sama jek..

kirana said...

ahak!membebel jugak yer asben ina..hehehe

mama uzma said...

siti @ nurie :
hahahaa...kadang mcm tu gak iena pun..sorok2...!!

rieda96 :
keh3...leh jadi gakkan...

azzamoro :
sama gak ngan iena..byk kasut je lbih tapi slalu pakai yg sama je...tu yg dia bising tuh..mmbazir katanya..

kak kirana :
hmm dia x lah suka membebel..tapi klu perlu dia bersuara la...klu bini dia nih..hahh mmg kuat bebel..haha

** Perfect Love ** said...

wahhh.. u look blue (*_*)

Puan Iza said...

cantik....cantik.....:-)

MaMaQaYPo FaMiLy said...

mmg cantik... :D

Precious said...

Memang comel! Hih hih ... naper tak ajak en abg, ntah2 dia pun nak beli utk dia gakkkk ... Hiks!