Tuesday, July 21, 2009

~* NO CABUTAN *~

~ 001 baBe_ieza

~ 002 Puan Iza

~ 003 Mdanial

~ 004 Mrs.Anne

~ 005 sweetfiza

~ 006 Ena Qaisya

~ 007 ZiE FauZi
1
~ 008 AmiYs




Hahaha...7 org je ke...x pe2...rezeki pada yg bertuah...ok..tolong gitau dlm N3 ni jantina baby yg bakal anda lahirkan..senang tuk big boy iena wat cabutan...kang x pasai2 baby boy..bg hadiah baby gurl lak..hihi...ok tq2.....!!

10 comments:

sweetfiza said...

jantina cam x confirm lg...camno tu yer...

baBe_ieza said...

babe_ieza nyer baby ari tuh scan pompuan...

ZiE FauZi said...

last scan hari tuh,doc ckap gegirl...

Anne said...

umm..last scan DR ckp baby boy..

Puan Iza said...

iena....akaknya jantina baby lum tau lagi la....bila scan je asik tak nampak jer...baby asik kepit jer...hehehhe...camner yea?....:-)

Apapun, tq byk2 iena for no betuah tu....

danial said...

iena...err saya tak berapa faham
jadi siapakah yang dapat nombor bertuah itu?

jantina pun tak tahu...tak apa , kita tak kisah lelaki atau perempuan , mesti pakaikan juga heheheheh

Ena Qaisya said...

iena..ni kiranye vote dalam ni la ek.. ataupun juz btau jantina bb then can get a pezen? huhuhu kite scan bb gurl but taktau la tetiba kuar kang bb boy plak ihiks...

mama uzma said...

no dah di bagikan....

no tu nanti anak iena..UZMA akan buat cabutan...kat situ nanti kita tau sape yg bakal dapat hadiah tu...

ok...??faham x...??rupanya masih ada yg x pahem2 lg ekk...hihi

ZiE FauZi said...

nti suh uzma cabut no james bond tu ek..mana la tau kot2 bertuah no tuh...hehehehe

POSH76 said...

congrate utk 005 & 006 yer..hehe