Monday, July 13, 2009

~TAG~ MY SWEETHEART

Hihi...tetiba malam ni sblum KU melayari mimpi2 indah..rajin la plak wat TAG ni yg iena amik dari blog miezaniera walaupun dia x TAG blogKU tapi dia ada kata sape2 yg ada suami leh wat..dan iena nak wat sbb TAG ni menarik..x penah lagi iena berceritakan ttg sweetheart iena secara umum..hihi.....(syg..klu baca...senyum jgn over ye...hihi...)



Siapa nama pasangan anda ?
Md Mustaqim Bin Zait

Brape umur dia??
25 thn..kami sebaya...(tapi ramai kata lakiKu TUO kerana masalah rambutnya..huhu..)

Apa pasangan anda minati??
minat dgr isteri dia mmbebel...hahahaa...dia paling suka main bola..dan tgk bola..

Apa karakter pasangan anda??
x leh nak baca karakter dia..berubah2 ikut musim..hahaha....tapi di suka berlawak

Makanan kegemaran?
nasi Ali(ada kat kedah je..)& semestinya masakan isteri dia lah..keh3...

Macam mana dia tido??
paling senang tido..letak kepala..tangan peluk bantal..kaki peluk bantal(kena ada 2 bantal..) isteri x dapat dipeluk sbb tgh2 ada JAGA...hahaha....

Apa kata pertama darinya ketika pertama kali berjumpa dulu?
hihi...kita org kenal melalui SMS je..firts jumpa dari jauh dia dah senyum2 kambing..iena da tergedik2 m.maaf sbb lambat..kata pertama dia.."ok..x pe.."

Apa yang buat anda suka padanya??
penyayang, responsible, penyabar(iena pun kalah..hihi..)ku trima dirinya seadanya..

Apakah impian anda & pasangan anda?
Hidup bersama hingga ke akhir hayat..cinta&k.syg x kan pudar selamanya...
mengubah gaya hidup yg ada sekarang..insya'allah...& byk lagi la...

Nak pass kat sape...??
sape2 lah yg rajin nak buat...hihi...

No comments: