Monday, August 17, 2009

hampir 2MINGGU....

Susah hati...sedih...risau...mcm2 perasaan ada
bila kenangkan uzma yg hampir 2 minggu x baik sepenuhnya
lagi...demam panas dia bergantung pada ubat..abis dos ubat..
tinggi la blik panas dia..batuk pun x nak reda2 lagi..

Bila dah macam ni apa lagi...minum susu kurang..makanan pun
x pandang..hati ibu mana yg x risau...bila tgk ada x secergas
macam selalu....


Hari ni..iena masakkan MENU baru lagi tuk uzma..bubur+ikan SALMON
bakar....alhamdulillah..uzma MAKAN...!!senang hati iena bila setiap suapan yg
iena beri uzma terima dengan senyuman....sygg anak mama ni...moga anak mama
cepat sembuh..setiap hati iena gitau uzma "uzma pas la sakit uzma tu kat mama..
biar mama gantikan plak..."biarlah kita tanggung dari anak sekecil ini kan...









pstt:iena ada SOALAN nak tanya pada ibu2 yg menggunakan WALKER ke anaknya..

:- betul ke anak yg diletakkan ke dalam WALKER jarang kena sakit...??

 betul ke FAKTA tu...??hmmmm

8 comments:

Anonymous said...

Ada la Pro dan Kontra penggunaan WALKER nih...terpulang kepada masing2 untuk menggunakan atau tidak...

mama uzma said...

Anonymous :
tolong jelaskan...??

mamanoa said...

guna walker org kater anak lmbt nk berjalan nk berdikari..tp pasal anak jarang sakit tu..xpnah lkak dgr..

mama uzma said...

mamanoa :
hahh...yang pasai lambat berjalan tu betui...sbb mmg iena ada ikut kursus ttg tu...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Tak penah dengar lak org kata kalau naik Walker baby tak kena sakit...

Budak2 ni antibodi badan tak sama.. dah bawa jumpa pakar kanak2 tak?

AziE-rAh said...

Mama Uzma,
Saya pun tak pernah dgr la plak kalau naik walker susah sakit.
Anak saya pun naik walker, tp slalu gak sakit sejak2 masuk nursery nie.. Entah la..
Tp pasal lmbt jln tu ada gak dgr..
But depend jugak. Anak kakak saya pun guna walker gak, tp ok jer.

mama uzma said...

MaMaQaYPo FaMiLy :
iena sokong apa yg mama kata tu...
antibodi badan anak2 ni berbeza..

psstt..ada sbb iena tanya tu mama..

mama uzma said...

AziE-rAh :
hihi...itu la pasai..klu nak sakit tu..sakit gak walaupun duk walkerkan...