Tuesday, August 18, 2009

KEZUTAN tak MENJADI

Pagi tadi dengar SINAR F.M...
dorang buka topik mengenai KEJUTAN YG X MENJADI..
DAN......
iena pun teringat la kenangan waktu iena bercinta cintun
ngan en abg...en abg kononnya nak wat KEJUTAN untuk iena...


Kisahnya..en abg tgh tgh bercuti lama di KEDAH...(tgh study lg..)
agaknya da x tahan RINDU berjauhan ngan iena..(kah3..geli den..)
nak datang KL secara senyap2...tanpa gitau iena..

Nak dijadikan cerita..malam tu iena susah nak tido..
minta la dia call iena..(konon teman la..)leh dia kata da nak tido...!!
apa lagi angin la kita pun..buat2 la salah antar msg..kononnya iena nak
msg pakwe lain...ngan sekelip mata dia call..hahaha..masuk gak umpan..

Iena leh cam keadaan suasana dia malam tu..mmg lain sgt..tapi en abg cuba
untuk menafikan...macam2 cara iena buat..last2 en abg ngaku juga...

RUPANYA WAKTU TU DIA BERADA DIDALAM BAS MENUJU KE K.L........
hahahaa...asalnya dia mmg nak wat KEJUTAN...nak tunjukkan diri dia
di depan kelas iena...hahaha...KEJUTAAN EN ABG X MENJADI..sian dia...





Psstt : penah TERJADI x kat KORANG..??

7 comments:

Softtouch [Hanim] said...

so sweet en abang...he he he...

EIJAM'S FAMILY said...

alahai sweet yerk...

Siti @ nurie said...

siti lak, last year agaknyer..kengkonon nak anto suprise time besday hubby....skali dia demamlah....dah org bunga tu call siti soh amik sndiri bungernyer...ha ha ha....

mama uzma said...

Softtouch [Hanim] :
hihi...

mama uzma said...

EIJAM'S FAMILY :
haha...sweet time tu la...




Siti @ nurie :
alaa...siannya....
next time cuba lagi yee..

Ibu Ayra said...

sian en.abg, kezutan x menjadi....coba lagi ya en.abg, kali nih jgn sampai kantoi...hihihihi

mama uzma said...

Ibu Ayra :
hahaha...coba..jangan x coba...