Wednesday, August 5, 2009

~~SABTU~~


Iena baru berkesempatan untuk menceritakan apa yg berlaku hari sabtu lepas disebabkan kerja yg banyak beberapa hari ni..almaklum..awal bulan..hihi....

Hari Sabtu tu kami satu family dan adik beradik belah mama gi menhantar pengantin lelaki ke IPOH....ni sepupu lelaki yg sebaya ngan iena..jadi kita awal2 pagi dah bangun..kul 6:30 pagi kita org dah gerak...yg lain semua dah gerak malam tu..cuma iena ngan ada dua keliarga yg gerak pagi..mmg bukan rezeki..kami x dapat nak tgk mereka bernikah....tapi x pe lah...sian sepupu iena ni..darah gemuruh dorang kata..sampai x terkeluar kata2...ayah iena la yg membantu pulihkan semangat dia..alhamdulillah..majlis nikah berjalan ngan jayanya....

Hahaaha...jangan jemu tgk aksi kami ehh yg pantang nampak kamera..laju aje tersenyum manis...hihi...ni antara sepupu2 iena dan adik beradik mama iena...kami mmg ceria dan kecoh...hihi...
Ok...klu nak tahu...baju yg iena pakai tu baju masa iena bertunang...simple tapi cantik...wahh perasaan gitu...haha biar lah kan...tapi bangga sbb berjaya untuk disarungkan ke badan iena..JANGAN ADA YG JELIR LIDAH yee...keh...






Pendekkan cita..pas majlis sanding dalam kul4 kami bergegas balik ke KL...kakak ipar menunggu kami kat Cheras....dalam kul6 kami sampai..trus melepak kat cheras...sukanya uzma x terkata dapat bermain ngan sepupu2 nya...dalam kul 8 kami bergegas sekali lagi untuk pergi ke Bangi...ada kenduri di sana...

Wahh...mmg berjalan sakan kami hari tuh....kul11 baru la gerak balik umah....hihi..mmg penat tapi menyeronokkan...

1 comment:

kirana said...

memang cantik baju tu...sweet jer ..putih n pink..

ok la muat lagik tu nk pakai..hehe
akak tak muat dah...