Wednesday, August 12, 2009

tib2 naik panas...!!

Apa yang belaku pagi2 tadi...???

Uzma merengek dalam kul4:30 am...
dan macam biasa en abg la yg akan pujuk2 tepuk2 bagi uzma tido...
tiba2 terdengar "syg..badan uzma panas..panas sgt..."
iena yang tgh mamai2 ni pum rasa la badan uzma..."ya allah..panasnya..."
dan uzma terus2 merengek...en abg apa lagi..trus bangun dan buat air asam jawa...
kemudian trus dilumurkan ke kepala uzma....uzma rasa x selesa ada benda atas kepala
dia agaknya..merengek dan tangan dia duk rasa2 apa yg ada atas kepala dia...en abg
berusaha tuk tidokan uzma sbb iena dah nak bangun tuk mandi dan masak..kemas apa
yang patut....


Pendekkan cita..pagi tuh kita orang bawak gi pakar kanak2...nasib baik x de orang
lagi..x yah la menunggu lama...Doc periksa semuanya..dan alhamdulillah uzma berada
dalam keadaan yang normal..cuma demam biasa aje....syukur sgt2...!!


Balik dari klinik minta en abg singgah Mc'D....hmm tau jelahkan..pagi2 apa sgt la
MENU dia..x banyak pilihan...amik la yg berat sikit sbb wat tuk makan BREAKFAST + LUNCH...ok la tu kan...apa MENU yg iena pilih...sila la tgk di bawah..hihi...

*
*
*
*
*
*
V




layannnnn.....sedap gak rupanya..hihi....

3 comments:

** Perfect Love ** said...

dah lama tak layan breakfast ngan McD..
sodap ya amat! hehe

ummiaqeef said...

ish..lamenye x makan..tetibe teringin lak..huhu..

zura said...

oi!!!!! mna leyh mkn mcD la..ko nie