Thursday, October 8, 2009

baru leh join skali

dah lama rasanya x cita pasai uzma
ehh..ye ke dah lama..hihi


kali ni nak cita
uzma yg suka nyibuk2 time kita org makan
kesian dia..kita org duk atas kusi
uzma bertenggek kat kaki mama/papa je
tgk kita org mkn...
paling kesian klu uzma marah nak apa kita
makan..mama uzma ni upah la biskut kesukaan
uzma tu..hahh diam la uzma..


jadi papa & mama dah pikir panjang
belikan kerusi baby tuk uzma..
ohh bukan yg sebiji kusi yg mahai2
tu yee...rasa x berbaloi lak..hihi..
jadi ngan kata sepakat..kami belikan ini....

V
V
V
V
V
V
V
ok lah tu kan...

kusi ni leh guna sampai uzma besar 3-4 thn...
kusi ni 4 in 1...mcm2 cara leh guna..dan bagusnya gak
senang kita org nak angkut ke mana saje...
kira berbaloi2...hahaha




uzma walaupun dah disuap bubur nasi
tapi time kita org mkn kena hidangkan
nasi gak tuk uzma..tgk la dia mkn..sampai
muncung2 mulut..hihi...

12 comments:

** Perfect Love ** said...

amboii berselera uzma makan.
Cun kerusi baru uzma ;-) leh auntie tumpang duduk??

mamanoa said...

iena..cantik nyer kusi tu..baper ringgit ekk..bleh order x..huuhu..betul ni iena..nk tanyer baper hinggit..sbb tgh carik gak ni..ni yg ltak atas kusi kiter jer kan??

wssuhana said...

iena, nk tanya skit, brape harga iena beli kerusi tu? dan dia mana iena beli? teringin la nk beli gak.

monamie said...

menarikk.. beli mana mama?? berapa hinggit?? mona pon tengah cari2 untuk hafiy.

10 said...

pandainya uzma makan sendiri yer...
kusi tu boleh adjust ek?

mama uzma said...

** Perfect Love **

uzma bab makan sentiasa berselera..
semua dah tau dah..hihi..

mmg cun & cute kusi ni auntie..
nak duk gak..leh...

mama uzma said...

mamanoa :

mmg cantik..
biar betui kak sampai nak oder..
hihihii...

leh letak kat kusi makan..
leh letak bawah je..
leh lipat dan di bawa ke mana
saje...hihii...

mama uzma said...

wssuhana :

iena beli kat toysrus klcc..
harga dia x ingat la wak..dalam
RM190++ kot...hihii...

mama uzma said...

10 :
izma bab mkn mmg pandai..
semua nak sendiri mcm dah besar
sgt..hihii...

kusi tu ada 3 tingkat..klu tinggi sgt leh cabut2 bagi rendah..mcm tu gak ngan lapik meja dia...

Naz-Segalanya disini said...

semangat sungguh uzma makan..rikazz selalu nak makan sendiri tp akak tak bg..sebab bersepah..takpe..pas ni akk bagi dia makan sndri macam uzma

Naz-Segalanya disini said...

semangat sungguh uzma makan..rikazz selalu nak makan sendiri tp akak tak bg..sebab bersepah..takpe..pas ni akk bagi dia makan sndri macam uzma

Intan said...

Best nya kerusi nie...very the portable nye ye. I likee!

Senang kan iena nak p mana2 leh bawak skali. Senang tak nak pasang dia?