Tuesday, November 17, 2009

Uzma dibuli...

Situasi : mama tgh sibuk bercucuk tanam di FV

: Uzma sibuk menyipahkan kertas keja mama
(nak curi perhatian mama..)


Dalam masa yg sama iena tgk2 gak apa
yg Uzma buat..

"Ooo anak mama buat sepah ye..ok x pe syg"

tiba2 dengar Uzma nangis..sambil panggil2
"MA..MAMA....."
bila iena toleh...ini yg iena nampak...
V
V
V
V
V
V
V
opss gambar agak kabur yee
hihii..bila masa lak dia panjat atas BOX ni..
menggelabah Uzma pusing2 mcm mana nak turun..
yg iena hanya biarkan..tergelak2 tgk aksi Uzma
mmg suka tgk muka Uzma tgh nangis...hahaha...nakalkan mama Uzma ni..

8 comments:

10 said...

alahai... ciannya dia... mama buli uzma ye? len kali jgn sepahkan brg2 lg ek...

JaNnAh said...

huhuhu.. beria mukanya nangis tu.. sian uzma kena buli ngan mama ye..

Siti @ nurie said...

ler...ni mesti kes dah pandai panjat, tak reti turun ni..he he he...eh, tapi akak pun suka nyakat anak akak smpai nangis...he he he..lpas tu, kalau kita pujuk dia, dia mesti peluk kita balik.a.alahai...bestnyer saat mcm tu

Manjakusayang said...

Ala...siannya Uzma cayang... Mama dengkin ler tu...

mama uzma said...

10 :

keh3...
skali skala dpt buli anak
syokkk juga...

mama uzma said...

Ummi Nafwal :

mmg beria...mcm sakit je kan nangis gitu...tu yg lagi kena buli tuh..hiihi

mama uzma said...

Kak Siti :

ya betullll....!!pandai panjat
x pandai turun..pastu x nak usaha sendiri..tau2 nak nangis je..hahh
amik ubat.biar rasa...

hihi mmg syahdukan bila anak peluk kita erat2...

mama uzma said...

Manja :

hihihii
dengki la..saje kacau mama dia..
kan dah kena..