Monday, January 25, 2010

sape yg tercedera...??


Sape lg kalau bukan HERO kami...hihi..ni lah dinamakan HERO...Al kisah nya kejadian tu belaku masa papa&mama keluar berdating..uzma tinggal dirumah nenda&tok ayah..uzma klu main ngan mak usu dia mmg lupa diri punya..tah macam mana dia terjatuh terkena pagar kayu kolam ikan nenda...ikut cita nenda..uzma nangis sekejap je pastu smbg main balik...mmg HERO betul anak mama ni..kuat&tahan sakit...mak usu dia dah susah hati terus tersentap bila kena marah ngan mummy uzma..x pelah..benda nak jadi pun..semua tu dah tertulis cuma tempat dan cara kena tu kita tak tahu jadi kat mana...yg penting keadaan tu tak memudaratkan...alhamdulillah...

11 comments:

Mrs. Adz said...

ala siannya uzma..tapi hero kena kuatkan..cepat baik ye

Mama_Aqish said...

ya allah siannyer Uzma....my lil hero dah tercedera...tak pe bebudak cepat sembuh...

wansteddy said...

siannya... sampai bengkak kat mata tu.

naurah makwa said...

ala,sakitnya..cian uzma..budak2 mmg selalu tercedera..samala ngan damia..

mama uzma said...

Mrs. Adz :

Yes...!!
hero kena kuat..hihi
tq ya

mama uzma said...

mama_aqish :

hihihii
itulah skang luka tu dah kering
harap x de kesan parut
tq ya mama

mama uzma said...

wansteddy :

hai
itulah..mesti kuat gak terhantuk tu..tu yg sampai bengkak tuh

mama uzma said...

naurah makwa :

ni kira yg paling truk la uzma penah kena...huhuhuu

** Perfect Love ** said...

alamak! dah calar muka uzma. takpe wak.. parut budka senang sembuh.. jap je tu hilanglaaa

onniey84 said...

kesian nya uzma..sib baik lah tak kena mata...sikit jer tuu

Intan said...

Kesian nya tgk gambar uzma tu...hopefully luka tu lekas sembuh ye sayang :)

Budak lelaki mmg lasak kan iena...hu hu.