Monday, April 5, 2010

IKEA...mmg wat org gila...!!

Iena tak tahu la klu org lain..tapi klu iena mmg leh jadi gila gi IKEA...klu leh semua benda nak dibeli...wat org rambang mata..jadi Sabtu baru2 ni mmg dah plan nak gi..dan dah tetapkan pendirian x beli benda lain melainkan tujuan sebenar nak gi IKEA...huwaa...klu x mmg habis duit kat situ je...jadi layan jelah gambar kat bawah ni dan tengok la apa yg iena beli...hihihiii.....





Hahh ini lah dia barang yg iena nak beli..set meja blajar tuk uzma..iena amik saiz kecik je..tak amik ruang yg byk..umah bukan besar mana pun..janji uzma slesa tuk blajar..itu dah baguskan...malamnya tu iena dah wat skit2 aktiviti tuk uzma...nanti iena cita kemudian ye....

1 comment:

PapaMama Zakwan said...

salam n hai mama uzma! :)
sama la ngan mamazakwan..
mmg rambang mata kalu gi ikea..
sblm pegi kene set kt mind n list ape nak beli..kalu idak,smpi sana mmg main amik jek mana berkenan..dpn cashier,baru gelabah,haha! :)

salam perkenalan :)