Thursday, April 22, 2010

janganlah terJADI lagi

Baru2 ni iena balik Kedah umah MIL...Alhamdulillah semuanya OK termasuk Big Boy Uzma..yg penah baca Entry2 sblum nih tau la kan yg Uzma mcm x serasi balik sana..asal balik mesti x sihat..mesti meragam..tapi tidak kali ni..mungkin dah besar kot.....org sana pun sronok tgk keletah uzma yg mcm2 pe'el nya....


Ok..,iena bukan nak cita tuh sebenarnya..iena nak cita pasal iena..!!mmg x sanggup la klu terjadi lg..nak tau apa dia..ok,iena cita skang....


Masa kami berhenti di Tapah dlm perjalanan balik ke KL...semuanya ok..cuma iena rasa x sedap badan mungkin terlalu penat atau sbb uzma terlalu aktif dlm kreta yg watkan iena mcm lemah badan...jadi masuk je keta..n elok je kreta bergerak laju..tup2 perut iena memulas2 bagai nak rak...sakitnya melampau2...trus tanya en abg jauh lg ke nak jumpa Dr Tan...en abg kata jauh x jauh la..dah x tahan sgt ke..??td x trasa ker nak buang..??Ya Allah...sungguh masa kat Tapah iena tak trasa langsung nak mmbuang...


Bila dlm keadaan mcm tuh dan2 trasa jauh sgt2 nak sampainya..badan dah berpeluh2...perut semakin memulas2...yg uzma lak x duk diam..x pasal2 kena marah ngan iena..sian dia...sampai satu tahap iena rasa klu jauh gak lg mau dlm kreta ni gak iena melepas...huhuhuuu....rasanya ni pengalaman paling ngeri la..x sanggup sgt2 terjadi lg..dah la tgh berbadan dua mcm nih...(。❤‿❤。)

1 comment:

mariaariffbaby.com said...

huhuhu..
mmg berpeluh kan bila kita menahan tuh

kita leh imagine sebab kita pernah alaminya
huhuhu..mmg sadis!