Friday, April 9, 2010

jgn mcm ni syg..papa&mama tetap syg Uzma

Khas buat anak kesayangan papa&mama..Muhammad Uzma Bin Md Mustaqim

Muhammad Uzma...
percayalah..dari dlm kandungan sampai la Uzma membesar sihat bijak sehingga kini papa&mama tetap sayangkan Uzma dan akan trus sygkan uzma tanpa kurang skit pun..papa&mama tahu Uzma berubah sbb mama tgh ngandungkan adik Uzma..tapi tak bermakna yg papa&mama akan sisihkan atau membiarkan Uzma bila adik ni dilahirkan nanti...kami tetap akan jaga Uzma&adik sama rata dan adil..PERCAYALAH syg....
papa&mama tahu perubahan sikap uzma skang ni hanya sementara tapi mama sedih bila uzma sampai melakukan sesuatu diluar jangkaan mama..itu betui2 merisaukan mama bila uzma HANTUK2 DAHI sampai LEBAM & BENGKAK....klu setakat MERENGEK..MERAGAM..NAK BERMANJA2..itu papa&mama mmg paham Uzma nak perhatian tp jgn la sampai buat sesuatu yg menyakitkan diri Uzma syg....hari2 papa&mama bagitau uzma kan yg KAMI tetap sayangkan uzma sama dr Uzma lahir sampai skang..x pernah kurang malah makin bertambah..Uzma lah penyeri kebahagian keluarga ni syg...PERCAYALAH....
Alhamdulillah..mama bersyukur sgt bila Uzma dah kurang HANTUK2 DAHI lg...tapi papa&mama tetap berpesan hari2 untuk kebaikkan uzma..KAMI tahu Uzma anak yg baik dan dengar kata...Uzma tak kan buat klu papa&mama larangkan...KAMI semua sayangkan Uzma...PERCAYALAH.....


6 comments:

MamaAdwanEncem said...

Uzma dear... cian mama & papa... dgr ckp mama & papa ye... uzma kan akan jd big bro.. nnt leh jg adik nnt...

Ibu Mifzal Arsyad said...

alahai..napa ni uzma..jgn majuk2 tau..sian mama & papa uzma..

Marsha said...

Hero aunty kene dengar ckp mama & papa tau...semoga uzma sentisa ceria...luv u!!!

Naura's Villa said...

sampai lebam?naura pernah tgk channel taming toddler,pasal anak2 yang suka hantukkan kepala kat lantai bila meragam..mmg menakutkan..risau pun ada..takut apa2 jadi pada anak..

Intan said...

Nape uzma buat mcm tu sayang...takmo dah ye buat cam tu.

Kesian kat ibu dan ayah uzma...

Diorang sayang kat uzma sangat2 tu :)

Manjakusayang said...

huhuhu...kena Uzma cayang...
Kasian kat mama & papa Uzma...
Apapun, mereka tetap sayang Uzma :)