Tuesday, April 13, 2010

x senonohkan....?!

permintaan org tersayang kenalah tunaikan slagi termampukan...
mcm la dia minta yg bukan2..

"syggg...x leh masuk dpr lg ker..??"

"nape...??"

"bee dah tak tau nak mkn apa lg kat luar2 tuh..dah jemu.."


alahaiii...siannya en abg ku ini...mmg x senonoh tul la aku nih...!!mcm la susah sgt nak msk...hahaha...dan malam td kami ke psr malam beli brg2 dapur skit...ku gagahkan juga untuk msk demi org tersyg...keh3....

5 comments:

Puan Iza said...

ciannya cik abg iena....tak leh bau2 lg ke? hehehe

p/s: iena, camner, jadi ke nak jump deer tu?

Sitisifir10 said...

Uhukk..syahdunya permintaan tu...huhuhu

mama uzma said...

kak iza :

hehhee...gatai lbih kak...

p/s: kak..iena nak tp bz skit la x sempat nak masukkan duit..apa2 iena msg akak ye...tq

mama uzma said...

Sitisifir10 :

mcm mana nak jadi isteri solehahkan..ish2...
suami nak mkn pun sampai kena minta2..huhuhuu

Siti @ nurie said...

akak siap tutup hidung tau masa masak...siap muntah2 lg..tapi still memasak..hik hik...mmg dia ckp x pe, tapi kita lak x sampai hati..hik hik