Wednesday, July 7, 2010

Harus Ker..??HARUSSSSSlahhh....!!

Iena perlukan INI masa berpantang nanti
lagi cepat dapat lagi iena suka...hahahahaha
sebab yg ADA dah x BERGUNA lagi......
selama ni pun pinjam ADIK punya..kui kui kui





En Abg tanya...
"HARUS KER...??"

ngan pantasnya menjawab
"HARUSSSSLAHHHH.........."

So syg...,bila mau beli...???












APAKAH ITU...??
















8 comments:

adianiez AIDA said...

aida ingat abenda tadi hi hihi... ni nak buat tungku ker hua hua hua....

AshAnas said...

uih, mmg harus tu... haha....

mama uzma said...

adianiez AIDA :

hehehehe
ingat nak apa la td ekk...
mmg perlu la..klu x bohsannya...

mama uzma said...

AshAnas :

keh3...
shira mmg haruskan...


en abg..tunggu apa lg..??

Nurulhuda|Adlie said...

ina, aku nak hantar kad kawin ni, cepatan! address to hudabakar@gmail.com

Softtouch [Hanim] said...

hasruslah iena..kot2 boring nnti boleh online..sy pun ms pantang baru belo broadband sblum ni ade lappy jer..

Siti @ nurie said...

mama uzma...samalah kita...tp akak kasi reason..alah bang..nanti dlm pantng,cmne nak berbisnes kalau laptop x de...hua hua hua....dpt juga akhirnya....

mariaariffbaby.com said...

if hubby nak belikan..grab je awak..
:D