Monday, August 30, 2010

syg..esok x bleh ker...??



Kisah ni berlaku hari jumaat lepas..hmm iena mmg dah gitau awal2 pada en abg yg iena x masak utk berbuka atas sbb kesihatan...jadi ptg tuh dalam kul5 en abg pun SMS...


SMS en abg :
Sayang..nak beli apa tuk buka...??


SMS iena :
Bee beli utk bee je..anje x nak..!!


SMS en abg :
Habis syg nak buka apa..??x kan x nak apa2..??


SMS iena :
Tak nak..tapi anje nak ****


SMS en abg :
Tudia syg...mana sempat nak beli..esok x leh ke syg..??


SMS iena :
Tak nak...!!nak **** gak...!!dah trasa2 kat tekak nih..huhu


SMS en abg :
Ok syg...mlm ni pas buka kita pegi beli..sblum dpt yg tu x nak apa2 ker..??


SMS iena :
Beli air kelapa je...makan x nak..TQ syg..love you


Hahahhaa...mesti tertanya2 kan apalah yg iena nak makan sgt tuh...sampai x sempat tunggu hari esok..urmm mcm ni agaknya org ngidam ekk...Asalnya klu gi beli ni...iena beli yg sama je..tp satu hari tuh mcm tertarik lak try yg nih..skali..hmm sedap gak..!!pekat n cukup rasa...dan tetiba ptg jumaat tuh duk terbayang2 benda alah ni..hmm apa lg..mula la anak tekak ni duk trasa2...huhuhuu...


Jadi malam tuh pas berbuka dan solat..kami trus bergegas ke KLCC untuk mendapatkan makanan yg iena nak sgt2 ni...sampai x sempat nak tunggu esok la...masalah benda ni satu je..kena tunggu hampir stgh jam baru dpt sbb dia x buat banyak2...jadi sementara tunggu tu..kami berlegar2 la dulu...


Ok pendekkan cerita
ini lah yg iena maksudkan...

*******
******
*****
****
***
**
*
*
*
*
*
*






hahahaha....berselera x tgk..??
mmg menyelerakan..
x sempat sampai umah
dalam kreta dah habis tau iena makan
alhamdulillah..,puas rasanya..

3 comments:

Hannah Johary said...

Sedapnya!!!!

Nak beli jugaklah hari ni. :D

Softtouch [Hanim] said...

bila tgk pic tu sy plak ngidam ha....nmpak sedaplah..xpernah try

Marsha said...

Wah...sedapnye....:)