Thursday, August 26, 2010

walaupun simple..,yg penting licin...



Bulan berpuasa ni lah bulan yang banyak pakai duit...bukan prabih gi shopping tp prabih kat bazar je..sapa setuju...??sbb apa iena kata mcm tu sbb ini yg melanda pada iena sekeluarga...sehari mau RM30 habis...tp apa yg kami beli semuanya habis dimakan ye..bukan membazir atau membeli mengikut nafsu..tapi bayangkan la..klu sehari dah cecah RM30..klu seminggu...??fuhh gilaaa kan...


Maka dengan itu kami pun sepakat tuk masak bersama...sori bukan iena x nak masak tapi iena mmg x leh berdiri lama...mmg sakit badan2 ni..di bazar kami hanya beli kuih2 aje tuk pemanis mulut..dah x beli lg lauk pauk mcm sebelum2 ni...


Alhamdulillah...walaupun cuma masak yg simple2...semuanya licin dimakan dan tetap berselera.....hehehe...urmm hari ni nak masak apa plak ye...??pikir2 kan dulu...

2 comments:

FAM said...

masak lbh pstu pas kt dania ek. heheh

Softtouch [Hanim] said...

betul tu iena..baik masak dr beli..puas ati n jimat...