Tuesday, August 24, 2010

x perlu ditanggalkan


Mengandung kali ni berat badan iena x naik banyak..
berbeza masa ngandungkan uzma..time2 mcm ni dah cecahi
68-69k tapi skang hanya 62-62.5k jer....
Doc pun ada tegur kot2 cara pemakanan iena x betui..
tapi ok je rasa...mkn rasanyamcm biasa..tp x tau la
nape x naik2..hmm tp ok lah tuh sekurang kurangnya
nanti x la kena berdiet gila2 kan...hehehee...
maka dgn itu...yg sedia ada di kedua2 jari manisku
x perlu ditanggalkan sbb masih ok dipakai mcm biasa...




-cincin tunang-





-firts anniversary-


3 comments:

Yan said...

samela ms kite peknen kedua aritu.. berat tak naik2... duk 66kg dari peknen 5 bulan sampailer ke ujung nak bersalin..

adianiez AIDA said...

aida pun tak pernah tanggalkan 2 cincin kesayangan :-D

Softtouch [Hanim] said...

sy tetaplah naik berat ni bila pekne..pastu nk turun sikit punya seksa...