Wednesday, August 25, 2010

tinggal mama je yang x de apa2 lagi

Tahun2 sudah mesti dah sakan shopping itu ini tuk raya...tapi kali ni entah ke mana la MOOD tu pergi..huhuhuu....yang pasti baju melayu raya tuk papa&uzma dah siap ditempah..tunggu nak pakai je...baju2 lain semua dah habis shopping tuk dorang...kira dah setel la..x yah nak pikir dah...


tapi mama punya.......


hmm entah la..napa la mcm ni plak jadinya...kejap nak tempah..kejap nak beli siap..kejap angan2 nak tempah fesyen mcm ni..kejap x nak plak...kain beli lambak2 tapi x antar tempah pun..hmm...mungkin susah hati kot ngan kiraan Doc..kejap kata pas raya..kejap kata tunggu masa...skang ni tawakal je..cuma berdoa banyak2 minta semuanya dipermudahkan je...yang pasti skang ni mmg sakit2 badan yg melampau..lg2 dr bhgn pinggang blakang ke bawah..mmg lain mcm skit ngandung kali ni...tapi tu semua ada hikmahnyakan....


kawan2 mcm mana...??mesti sakankan...hehehehe....

3 comments:

adianiez AIDA said...

sabar la iena. tak lama lagi 'sakit' tu baik la :-D

mama uzma said...

adianiez AIDA :

Hehehhe....
mmg x sabar tunggu kelahiran baby ni...doakan semuanya selamat ye...

Softtouch [Hanim] said...

alahai ciannyer ibu mngandung nie..sabar yer

sy pun blum soping lagi..kalu setakat bj melyu n kurung dah setel dah..