Tuesday, September 28, 2010

sabar ye sayang..x lama je lagi

Iena nak cita kisah uzma sejak ada nya Zahra....hari iena kluar hospital..,sampai je kat umah..en abg trus amik uzma kat skolah..uzma masuk je umah dia agak terkejut tgk iena..trus berlari sambil memanggil.."mama iena...." iena agak berhati2 bila uzma nak terkam peluk iena..ialah sakit luka iena masih x baik lg kan...sian uzma..bila dia tgk zahra..dia cuma tegur mcm tu je..kami agak dia mesti ingat yg baby tuh org antar anak kat taska mama dia...hehhe...blah malam nya dia baru trasa lain mcm bila baby tu masih ada dan tido di katil mama&papa dia...


Keesokkan harinya..uzma nampak mula x ceria bila harian rutin yg iena slalu wat kan dia iena x buat..mmg agak terbatas...kesian sgt2 kat uzma...dan kami mula prasaan perubahan emosi uzma...dia agak meragam..ada satu malam tu iena gagahkan diri panggil uzma tuk hug iena..berlari dia peluk iena sekuat kuatnya dan cium pipi iena...mmg sayu hati iena time tuh...iena pujuk dia..iena kata ni cuma sementara je syg..bila mama dah sihat kuat balik semua akan jadi mcm biasa walaupun ada zahra...mama tetap sayang uzma mcm dulu2....mcm2 iena ckp kat uzma..x kisah la dia paham ke tak janji iena terangkan satu2 kat dia biar dia x rasa tersisih...sabar ye syg..tak lama je lagi...


*yg pasti uzma sayang zahra..hari2 dia mesti nak cium zahra...pastu klu zahra nangis..dia nyanyi2 kan lagu tuk zahra...Alhamdulillah...mama bahagia sesgt syg..

kat bawah ni pic uzma dua hari seblum zahra dilahirkan



4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

alahai ciannye uzma...xpe lama2 nnti dia akn faham..mula2 cenggitulah..

Putra Mama said...

mmg mcm tu perasaannya bile dpt 2nd baby.. sy siap nangis lg kesiankn fawzan tpaksa bermanja ngan daddy jer sbb kite still sakit lg then 24hrs kene jg baby baru..

Naz Nur Nhazzla said...

uuu..sedihnya..rikazz pun mesti mcm tu kan.bila naz pegang baby mesti rikazz nak menyibuk duduk atas baby..mana gmbr zahra ni

shakeymirza said...

bagi uzma msa utk serasikan diri nati uzma mesti akan jadi abg yg baik :)

p/s: wow seksi la pic uzma semua ni..keke