Monday, January 24, 2011

pertemuan yang tak dirancang

Pagi sabtu seblum subuh anak2 dah bangun...en abg pun mengajak kami semua pergi ke Taman Tasik Titiwangsa...wahh...mmg teruju sbb dah lama x gi situ...sampai je sana kami jalan2 mencari tempat untuk en abg dan uzma bermain bola...mmg sronok sgt la uzma dpt main bola kat padang yg luas...asal en abg terlepas tangkap bola..uzma akan menjerit sambil angkat tangan..."goolllll......." dah puas main bola sepak uzma ajak jalan ke tempat len..jalan punya jalan uzma dah menjerit "mama..mainan....papa..,mainan..." dan uzma trus kesana...tgh2 sronok bermain tiba2 uzma terjumpa kwn taska...hmm apa lg..lupa dirilah dia...x ingat papa dan mama...dah mcm tempat tu dia yg punya...klu ikutkan kawan uzma yg bernama hazim tu berpangkat abg tp uzma ni mmg lebih suka bermain ngan yg tua dr dia,tu yg x nampak beza mereka berdua...pas satu satu mainan mereka main..lama gak la menunggu sampai zahra dah tido n perut iena dah main mcm2 irama la..mcm2 gaya pujuk uzma balik tp mmg x nak blik..bleh dia wat dek je n lari ke sana ke mari ngan hazim...sabo jelah hero sorang ni...jadi layan jelah gambar dibawah ni ye..









3 comments:

zura said...

kecewalah..mummy yg nk pegi, tapi uzma yg smpai..t kita wat terserempak plak ye.. =)

zura said...

kecewalah..mummy yg nk pegi, tapi uzma yg smpai..t kita wat terserempak plak ye.. =)

LYNN said...

hehehe..tau xpe.dorang seronok le dpt main..kite lapar ek menunggu.hehehe..tu pun suh ayah hazim angkat je hazim tu ckp uzma pun nk balik.pastu spjg jln ke kereta dia duk tanye.."mana uzma?uzma parking katne?kata uzma balik..xnampak pun"...huhuhu...
hazim pun memula main bola gak kat pdg dgn ayah dia..pastu teman ibu jogging leh nampak plak playground..terus dia melencong. eh..byk gak iena snap gbr dorang..:-)