Sunday, February 27, 2011

5 Month ~ Owhh terlalu manjeee......



Alhamdulillah
Puteri kami dah masuk 5bln
bersyukur melihat Nur Zahra membesar depan mata
sronok juga dapat melihat setiap perkembangan zahra
zahra dah pandai meniarap+telentang sendiri..menjulur
kedepan kebelakang dan berpusing2 ikut suka dia..paling
x gemar bila nak pakaikan zahra baju..dia suka lonjak2
kan badan...tangan pun cepat je lepuk2...tp yg kami prasan
zahra sejak masuk 5bln semakin manjanya dia...terlalu manja
sgt sampai ada satu masa tu x nak letak langsung...klu x menjerit
sekuat kuatnya makin kena cubit je..bila angkat je trus dia gelak2..
kadang2 tu ngan org len pun zahra x nak..nak ngan mama dia je..
alahai puteri mama ni...gigit baru tau..hihi....ok lah apa pun
papa..mama..abg uzma & semua org sayangkan zahra..kat bawah ni ada
pic terbaru zahra..comel x..??zahra lawa2 nak gi photoshoot tau..
ko main senyum lebar dia....

No comments: