Saturday, March 12, 2011

suka2....adik aku nak kawen....!!!

JODOH....!!

Kalau dah tertulis JODOH kita ngan org tu..lari sejauh mana pun..mengelak atau menidakkannya ia tetap JODOH tuk kita....semuanya dah tertulis...hahaha itulah yang terjadi pada adik iena...(mok,klu ko baca Entry ni mau melompat terguling2 marahkan aku...) Si dia aka tunang adik iena ni dr zaman sek dah tangkap cintan sama adik iena...tp adik iena ni mmg jenis wat dek bab cintan cintun ni...dia bukan la anti lelaki tp mmg x kosa katanya...setakat kwn2 leh la...sampailah dah abis zaman sek...zaman blajar pun x penah la dgr2 atau dia cita yg dia rapat ngan mana2 lelaki..klu kawan2 usik2 tu ada la..tp untuk serius tidak skali...ayah n mama mmg susah hati...sbb umur dia dah mengjangkau 25thn...klu ikut ayah dia mmg nak anak2 dia cukup 23thn kawen...tp nak wat mcm mana...adik tiada pasangan lg.... Pendekkan cerita...adik tetap kuar gak ngan kwn2 sek dia termasuk la tunang dia tu...satu hari tunang adik meluahkan rasa cinta terpendam dia yg bertahun2 sblum ni...adik mmg terkejut gila walaupun adik mmg agak2 da yg tunang dia tu ada hati kat dia...dia terkejut sbb tunang dia akhirnya brani meluahkan semuanya....hmm adik jd kurang slesa selepas tu dan byk mendiamkan dia...kami dan kwn baik dia la yg byk menasihati dia supaya buka pintu hati untuk cuba belajar menerima dia.... Pendekkan cita lg...tup2 adik gitau nak bertunang....wahh sungguh la kami terkejut dan bersyukur sgt2 akhirnya adik dpt terima tunangnya tu....dan masanya dah sampai tuk adik bergelar isteri....sukanya kami adik nak kawen..ni lah saat2 yg kami tunggu2...taniah dik...arap semua yg ko impikan menjadi kenyataan...amin....
tinggal lg 4 hari seblum bergelar suami isteri...

No comments: